نسیم جوانی

مراقبتهای پوست و زیبایی - Skin Care

نسیم جوانی

مراقبتهای پوست و زیبایی - Skin Care

لیفتینگ


پیری پوست از حدود سن 25 سالگی آغاز می‌شود در واقع از زمانی که رشد جسمی کند شده و متوقف می‌شود ، علائم پیری از قبیل کم آب شدن پوست ، شل شدن عضلات و چین و چروک پوست ظاهر می‌شود. اما به طور کلی نمی توان سن دقیقی را برای شروع پیری پوست در نظر گرفت زیرا این امر بر اساس شرایط ، نوع تغذیه ، شغل ، ژنتیک و عوامل روانی بسیار متغیر است. شما حتماً به افرادی بر خورده‌‌اید که چهره‌ای شکسته‌تر یا جوان‌تر از سن خود دارند. به هر حال ، مشابه هر مسئله بهداشتی در این مورد هم پیشگیری بهتر از درمان است.

پوست انسان از رشته‌های پروتئینی به نام کلاژن والاستین ساخته شده است این رشته‌ها در کنار سلولهای دیگر تخصص یافته‌اند که در کل قوام ، شکل و فعالیت پوست را رقم می‌زنند. اززمان تولد تا سنین 24 تا 25 سالگی که در واقع رشد جسمی انسان ( نمو ) خاتمه می‌یابد این رشته‌ها نیز مانند سایر سلولها و مواد در بدن ساخته می‌شوند. بعد از این سنین تولید رشته‌ها متوقف شده و حتی باگذشت سالها کم کم از بین می‌روند. 
در علم زیبائی و بهداشت پوست در کنار تجویز و مصرف کرم‌ها و مواد ضد چروک و ضد افتادگی مناسب ، می‌توان با انجام ماساژ مناسب و صحیح ماساژ و به کاربستن فن lifting گامی بزرگ در رفع و جلوگیری از چین و چروک و افتادگی پوست برداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد